Щоденник міжнародної виставки Budma-2019

IMG 0115Чотири захопливих дні, з 12-15 лютого у польському місті Познань проводилася міжнародна виставка будівництва й архітектури – Budma. Форум, заснований ще у 1978 році, вважається масштабною подією Центральної та Східної Європи, що демонструє сучасні технології та досягнення будівельної індустрії. На території виставкового центру Poznan International Fair пропонувалися продукція та послуги широко тематичного наповнення, велися ділові перемовини, а все це було приправлено різносторонньою програмою заходів: конференцій, семінарів та конкурсів. Організатор виставки – Міжнародна Познанська Ярмарка (MTP) – подарувала учасникам безліч інсайтів для бізнесу, натхнення, знання і… золоті медалі.

 

Budma у цифрах та словах

IMG 0086Цьогорічна виставка стала рекордною у багатьох аспектах: майже 1000 компаній, сотні ринкових прем’єр, у тому числі 43 продукти, які отримали престижну в Польщі нагороду – «Золоту медаль», виставкова площа в 10 футбольних полів! Крім того, брати участь у виставці виявили бажання представники майже 30 країн. Серед них: Болгарія, Чехія, Франція, Грузія, Ірландія, Казахстан, Україна, Латвія, Литва, Молдова, Монголія, Росія, Румунія, Сербія, Словенія, Таджикистан, Туреччина, Угорщина, Велика Британія, Італія та Об’єднані Арабські Емірати.

Тематичні розділи виставки охоплювали всі етапи, починаючи від проектування, земельних робіт, будівельного обладнання та закінчуючи конструктивними елементами, будматеріалами і системами управління будівлею. Експозиція комплексу виставок розподілилася за такими тематичними салонами: вікна та двері, дахи, стелі й підлоги, камінь і деревина у будівництві, фасади, сантехніка і кераміка, дизайн, інформатика для будівництва та багато іншого. «Стале будівництво – Інвестиції у майбутнє» – саме таким IMG 0161був девіз Budma 2019, який відображає актуальний світовий тренд. Під терміном «стале будівництво» організатори й учасники виставки розуміють принципи економіки, екології та ергономіки у будівельній галузі, що сприяють оптимізації ефективності будівель, підвищенню їх безпеки, комфорту і функціональності, зводячи до мінімуму шкідливі впливи на навколишнє середовище.

Чудовий, різнобарвний світ виставки

Події, конкурси, лекції, виступи, дебати, тренди, засідання, бізнес – світ виставки був розрахований на чотири основні групи відвідувачів: це архітектори, трейдери, підрядники та розробники. Ділова програма розпочалася економічним форумом Build 4 Future, який відбувся напередодні відкриття Budma – 11 лютого. Коло питань торкалося майбутнього будівельної галузі, її перспектив розвитку, а також фінансування та інвестиційних можливостей.

Шанувальники архітектури й дизайну могли знайти безліч цікавого на дводенному форумі D&A – Design and Architecture. На ньому виступили всесвітньо відомі митці – творець IMG 0037бренда Libeskind Design Джузеппе Бленгіні, Еміліо Нанні і Маркантоніо Малерба, які представили свої художні досягнення, а також корисні поради, як управляти своїми проектами.

Найкращі існуючі або майбутні проекти представили майже 100 архітектурних бюро з усієї Польщі в рамках проекту 1M/ARCH! Ідея полягала в тому, що 1 метра – лінійного, квадратного чи кубічного – цілком достатньо, щоб представити унікальні проекти, вміння, таланти архітекторів і дизайнерів.

Спорудження будівель, які б позитивно впливали на загальну архітектуру міста та становили одне ціле з навколишнім простором, а не дисонували з ним, – саме це було мотивом для ініціювання конкурсу ABA (Architecture Budma Award), завдяки якому було знайдено проекти будівель, громадських приміщень, об’єктів ландшафтної архітектури, цілком пов’язаних із формою архітектурного дизайну, які виділяються з погляду естетики, якості та функціональності. Архітектори, чий талант, енергія та відданість творчості сприяли створенню унікальних об’єктів, були удостоєні конкурсної статуетки.

Окрім архітектурних баталій, організатори виставки влаштували День дистриб’ютора, що був спрямований на забезпечення максимально комфортних умов для ведення ділових IMG 0127дискусій з учасниками виставки. Торгові представники отримали можливість дізнатися про практичні шляхи підвищення ефективності продажів на цікавому семінарі «Як ефективно продавати вимогливим клієнтам?», організованому бізнес-тренерами – Ярославом Кнапом, Кшиштофом Кулеша та Бартошем Вілчинським.

Ще один цікавий семінар під назвою «Інновації в сталевому будівництві» включав презентації, присвячені напряму проектування металоконструкцій із використанням сучасного програмного забезпечення BIM і нових типів сталі, застосування металоконструкцій у сучасній архітектурі та промисловості тощо. Високий професійний рівень заходу забезпечили провідні компанії-виробники сталі з усього світу.

Ну і, звісно, за чотири дні виставки проводилося безліч конкурсів, адже ніщо так не мотивує поліпшити свої навички, як суперництво. Під час Budma охочі могли позмагатися у Чемпіонаті з укладання паркетної підлоги або взяти участь у Turbo Roofer – відкритому конкурсі для покрівельників і теслярів.

IMG 9941Слід зазначити, що демонстрація нових продуктів є одним із пріоритетів Budma. Протягом виставки на учасників очікувало кілька сотень прем’єр ринку, серед яких і 43 продукти, що отримали «Золоту медаль» MTP за інновації, застосування нових технологій і високу якість. Тому ті, хто приїхав до Познані, першими побачать новинки, протестують або використають їх у своїй роботі.

 

Підготувала Аліна Загладько