Легкий старт важкої техніки

IMG 3104В основу цьогорічної Міжнародної виставки-форуму «Heavy Duty/Важка Техніка», що відбулася з 13 по 15 березня у ВЦ «КиївЕкспоПлаза» за інформаційної підтримки генерального медіа-партнера – журналу Prof Build, було закладено ідею розвитку будівельної, автодорожньої і гірничо-видобувної галузей України. Родзинка заходу – встановлення рекорду 4 людини VS 4 вантажівки за участю українських стронгменів, які зуміли протягнути чотири тягачі FORD Trax загальною вагою 35 тонн на дистанцію понад 20 м за 35,1 секунди. Цей показовий рекорд дає підстави сподіватися, що дорожнє питання в Україні таки вдасться зрушити з місця, якщо за це візьмуться «важковаговики» дорожньої галузі.

 

Традиційно захід підтримали Міністерство інфраструктури України, Укравтодор, ДП «ДерждорНДІ», Cost, FIDIC. Цього року партнерами також виступили Асоціація виробників цементу «УКРЦЕМЕНТ» та Конфедерація будівельників України (КБУ).

Як наголосив Міністр інфраструктури України Володимир Омелян під час офіційного відкриття заходу, виставка Heavy Duty – це майданчик для демонстрації техніки і технологій, які можуть бути застосовані під час IMG 3128будівництва сучасної української автомагістралі. «Сподіваюся, ми побачимо цю техніку не лише у виставкових павільйонах, а й на українських автошляхах. Надзвичайно важливо, щоб вона вироблялась в Україні. Варто зауважити, що поточного року близько 300 млн грн з Дорожнього фонду передбачено на фінансування лізингової програми для української техніки. Тому я закликаю іноземних виробників розглянути можливість виробництва техніки в Україні».

Володимир Омелян також зазначив, що за останні два роки було відремонтовано понад 3 тис. км доріг. План на 2018-й – понад 4 тис. км доріг і десятки мостів. «Ми маємо гарантоване бюджетне фінансування українських автошляхів. Понад 30 млрд грн у цьому році буде закумульовано в Дорожньому фонді, також передбачено бюджетні програми на окремі автобани України. Всього фінансування на відновлення доріг у поточному році – близько 50 млрд грн, і ця цифра щороку зростатиме».

Своєю чергою виконавчий директор КБУ Віталій Грусевич наголосив, що нині життєво необхідно проаналізувати і врахувати новий досвід, який успішно застосовується під час дорожнього будівництва, IMG 3214порівняти різні технології, методики системи організації та виконання дорожньо-будівельних робіт, проектування, контролю якості: «Я переконаний, що через призму презентацій, низки публічних обговорень, конференцій та експертних зустрічей виставка допоможе окреслити як глобальні плани розвитку інфраструктури, так і конкретні національні проекти дорожнього будівництва, здобути нові знання та зробити ґрунтовні висновки».

Ділова програма заходів складалася з відкритих круглих столів та панельних дискусій за участю представників державних установ, громадських організацій, бізнесу та ЗМІ. На розгляд учасників і відвідувачів були представлені як глобальні плани розвитку інфраструктури, так і конкретні проекти реконструкцій та будівництва, які заплановані на 2018 рік.

Важливою складовою форуму став розгляд питань щодо запровадження системи організації та виконання дорожніх робіт. Відвідувачам були презентовані теми тендерних процедур і забезпечення контролю якості, а також переваги застосування нових технологій та матеріалів, зокрема бетону у будівництві доріг.

IMG 3263Під час виставки Книга рекордів України поповнилася новим досягненням у категорії «Спорт, спецпідготовка, вперше». Учасники рекорду — стронгмени Олексій Новіков, Павло Гайша, Сергій Пономарьов, Артем Ушенко зуміли протягнути чотири тягачі FORD Trax загальною вагою 35 тонн на дистанцію понад 20 м за 35,1 секунди. Наставником і натхненником стронгменів був заслужений майстер спорту України, багаторазовий чемпіон у силовому багатоборстві, володар титулу найсильнішої людини світу – легендарний Василь Вірастюк. Представник «Книги рекордів України» Ігор Підчібій вручив почесний Диплом представникам Федерації Cтронгмену України (FSU) – президенту Сергію Конюшку і почесному президенту Василю Вірастюку.