Чорнобильську зону відчуження за останній рік відвідала рекордна кількість туристів

49479676 2273488189362022 7465830148990828544 oУ жовтні цього року встановили новий рекорд відвідуваності Чорнобильської зони відчуження – з початку 2019 року там побували сто тисяч осіб, повідомляє Державне агенство України з управління зоною відчуження. Зростання відвідуваності почалося навесні.

Це, зокрема, пов’язано з виходом міні-серіалу «Чорнобиль» у травні цього року на американському каналі HBO, який став найкращим міні-серіалом року й отримав три премії «Еммі».

Крім того, у зоні відчуження запровадили електронну перепустку і спростили процедуру її оформлення.

80% відвідувачів приїздять із-за кордону – з Великої Британії (15738), Польщі (9378), Німеччини (7826), США (5580), Чехії (4063) тощо. Чорнобиль відвідало близько 22 із половиною тисяч українців. «Прозорі правила перетину кордону Чорнобильської зони відчуження, система “Електронний білет”, злагодженість у роботі служби забезпечення відвідування та супроводу – дали можливість приймати великі потоки відвідувачів без особливих складнощів.

Те, що відвідуваність зростає – наше спільне досягнення. За останні місяці ми відкрили нові маршрути, зокрема водні й повітряні, встановили інформаційні стенди на двох мовах, збільшили кількість гідів – це лише початок реалізації великої стратегії щодо розвитку зони відчуження на виконання указу Президента України про розвиток зони», – коментує cпівробітник Чорнобильської зони Кирило Гарник.

Щоб відвідати зону, потрібно зареєструватися та подати заявку в системі «Електронний білет» на сайті. Нагадаємо, що на початку осені цього року на Чорнобильській АЕС відкрили новий маршрут в «Укриття» та кімнату з кнопкою АЗ-5. На стіні станції нещодавно намалювали мурал «Погляд у майбутнє» Валерія Коршунова, який обрали з-поміж 24 претендентів.

Про відвідування Чорнобилю як феномен «мемо-туризму» згадує також колумністка The Guardian, описуючи новітні туристичні тенденції як погоню за лайками в інстаграмі за опубліковне фото в місцях, які стали популярними завдяки появі в медіа.

Джерело: хмарочос