Наши контакты: +38 044 361 92 79 | +38 067 912 89 29

Киянам повернули 13 млн грн за неякісні житлово-комунальні послуги

images 1У 2019 році житлово-комунальна інспекція міста обстежила 527 житлових будинків на основі скарг на якість послуг. У результаті проведено перерахунок на загальну суму понад 13 млн грн.

Про це повідомив начальник Управління (інспекції) самоврядного контролю Станіслав Москалевський. «Із початку року наша інспекція провела 527 обстежень і перевірок житлових будинків на якість послуг.

Ми оперативно реагуємо на звернення киян та моніторимо гарячі лінії 1551 та 1557, а також на нашійсторінці у соцмережі Facebook», — сказав Москалевський. Він зауважив, що ключовою метою роботи інспекції є покращення сервісу та надання якісних послуг.

Серед основних пріоритетів — прибирання прибудинкової території та належне утримання дитячих ігрових майданчиків, що стосується більш теплої пори року, а з початком осені — контроль за підготовкою будинків до старту опалювального сезону, взимку — прибирання снігу та контроль якості послуг з теплопостачання.

Москалевський зазначив, що в результаті спільних перевірок Управління із виконавцями послуг — керуючими компаніями, тепло- та водопостачальними підприємствами — усунено недоліки, за потребою здійснено перерахунок споживачам.

Джерело:3м2