Наши контакты: +38 044 361 92 79 | +38 067 912 89 29

«Голден Тайл»: особливості національного виробництва плитки

img 0571Нарощування виробництва продукції та обсягів продажу, оновлення асортименту й технологій виробництва – такі підсумки роботи за перше півріччя поточного року підбили топ-менеджери Керамічної групи «Голден Тайл» під час наради 7 липня в Одесі. У заході взяли участь представники Харківського плиткового заводу, дистрибуторської компанії «Голден Тайл», кар’єрів «Шахтобуд» та Майдан-Вільського, котрі презентували звіти про виконану роботу та представили свої плани на найближчі півроку. Редакція журналу Prof Build на запрошення керівництва компанії мала можливість долучитися до корпоративного зібрання, оцінити результати роботи та досягнення компанії, а також відпочити у затишній атмосфері дружнього колективу на узбережжі перлини Чорного моря ‒ Одеси.

014Стан галузі

Будівельна галузь України продовжує демонструвати позитивну динаміку розвитку. Так, за 5 місяців 2017 року зростання цього сегмента економіки становило 20,8% порівняно з аналогічним періодом 2016-го. Зокрема, будівництво комерційної нерухомості зросло на 26,6%, а в житловому секторі зафіксовано зростання на 14,4%.

Позитивні тенденції спостерігаються й у секторі виробництва керамічної плитки. За перше півріччя 2017 року обсяги виробництва цього матеріалу зросли на 29% і становили 25,8 млн м2. За даними «Голден Тайл», практично всі вітчизняні виробники керамічної плитки наростили виробництво. Лідерами є чотири компанії: «Атем» випускає 30% (7,7 млн м2), частка «Голден Тайл» становить 27% (7,1 млн м2), Сersanit – 5,1 млн м2, а «Інтеркерам» – на четвертій позиції (4,1 млн м2).

На поточний період в Україні вже реалізовано 14,4 млн м2 продукції внутрішнього виробництва, у тому числі 3,8 млн м2 плитки ТМ «Голден Тайл».

img 0587За 6 місяців 2017-го, порівняно з аналогічним періодом 2016 року, споживання керамічної плитки в Україні зросло на 9%, а обсяг ринку становив 18,6 млн м2. Як зазначають у «Голден Тайл», зростання цих показників демонструє посилення довіри до вітчизняного виробника та готовність дедалі більшої кількості українських споживачів купувати керамічну плитку made in Ukraine.

Експортні акценти

Позитивна динаміка спостерігається і в експорті керамічної плитки. Світова економіка в І півріччі 2017 року демонструє стабільність та відсутність серйозних потрясінь. Так, зростання ВВП у Євросоюзі у І кварталі 2017 року становило 2,1% відносно аналогічного періоду 2016-го. Країни ЄС збільшили інвестиції в будівництво: в І кварталі на 2,6% порівняно з минулорічними показниками.

Водночас вітчизняні виробники керамічної плитки нарощують експорт: за 6 місяців поточного року він зріс на 37% порівняно з аналогічним періодом 2016-го і становив 9,3 млн м2. Серед основних імпортерів української продукції – Росія, Польща, Німеччина, Білорусь, Молдова та Італія.

img 0719При цьому імпорт керамічної плитки зменшився на 5% і становив 4,2 млн м2.

Одним із перспективних експортних ринків у Європі в компанії «Голден Тайл» вважають Польщу. Згідно з офіційними даними, країна демонструє зростання ВВП у І кварталі 2017 року на рівні 4,2% порівняно з аналогічним періодом 2016-го. Впевнено почувається й ринок будівництва: за підсумками 5 місяців 2017 року його показники зросли на 3% порівняно з аналогічним періодом 2016-го. Очікується, що економічне зростання в країні й надалі залишатиметься стійким та стабільним і, за попередніми прогнозами, цьогоріч становитиме 3,3%.

«Варто зауважити, що наша компанія однією з перших в Україні вийшла на польський ринок, який є досить вибагливим. Місцевий споживач заможніший за українського, тому прискіпливіше обирає продукцію, зважаючи на її якість. Поляки готові платити більше, проте вимагають високого рівня сервісу й різноманітного дизайну. Також клієнт любить унікальну плитку, і ми намагаємося задовольнити ці смаки. Зараз у Польщі найпопулярнішою є плитка кольору бетону, тож наші фахівці розробили широку лінійку цієї продукції. Крім того, плануємо випуск нової продукції за конкурентну ціну та впровадження різноманітних розмірів»,– зауважив керівник «Голден Тайл Польща» Богдан Денисяк.

img 0581І хоча завоювати популярність у європейських сусідів не так вже й легко, «Голден Тайл» має неабиякі успіхи.

«Ми виконали план (щодо бізнес-плану) на 112%, приріст до 2016 року становить 45%. Для цього довелося повністю змінити структуру роботи, знайти потужних дилерів, зацікавити їх та налагодити ділові стосунки. Це один із факторів, що допоміг отримати такі показники», ‒ сказав Богдан Денисяк.

Велику роль у досягненні високих результатів продажів відіграло й розширення співпраці зі спеціалізованими гіпермаркетами. Якщо донедавна значна частка продажу продукції «Голден тайл» реалізовувалася через мережу «Леруа Мерлен», то зараз компанія співпрацює з кількома мережами. У планах – до кінця року наростити продажі ще на 30%, впровадити новий асортимент продукції та підвищити рівень обслуговування.

Тренди та маркетинг

Підсумовуючи роботу компанії за півріччя, у «Голден Тайл» констатують помітне зростання показників продажів. За ці півроку приріст у продажах становив 2% загалом і 3% по Україні. На думку директора з маркетингу та дизайну компанії «Голден Тайл» Павла Масльонкіна, цей показник став результатом вдалих маркетингових кроків, постійного оновлення асортименту та поліпшеного сервісу.

img 0630«На керамічну моду впливає кілька чинників. По-перше, існують певні глобальні керамічні тенденції, пов’язані з технологіями, а зміна технологій, у свою чергу, «задає тон» на ринку. По-друге, споживацькі смаки та модні тенденції у кожній країні свої. Наприклад, у Європі популярний стиль лофт, тому дуже багато плитки «під цемент». В Україні певний час були популярні фотодекорації, що зумовлено культурою споживання. Зараз частка таких дизайнів падає. Німецький споживач полюбляє все просте і «спокійне». Ще один тренд – плитка маленьких розмірів. Ми виробляємо подібний формат плитки 20×20 см. Проте я помітив, що в рішенні щодо купівлі велику роль відіграє саме смак покупця, і він не завжди логічний», – наголосив Павло Масльонкін.

Як зазначає експерт, смаки споживачів та тенденції у дизайні виробнику варто прораховувати заздалегідь. «Щоб визначити, яка продукція буде популярною, ми проводимо опитування, показуємо покупцям безліч варіантів у різних кольорових рішеннях. Вже зараз можна відзначити певні тенденції в Україні щодо того, як зміниться мода на керамічну плитку. Перше – буде подальший відхід від плитки маленького розміру, популярнішою ставатимуть середні розміри – 300×50, 200×60. Друге – споживач поступово відмовлятиметься від яскравих дизайнів. Третє – українці бояться натуральних та сірих тонів», – переконаний Павло Масльонкін.

Що стосується тенденцій у продажах на українському ринку, то заступник голови правління «Голден Тайл» Олег Лисоконь виділив кілька найпопулярніших.За його словами, основний хіт сезону – плитка для підлоги, що імітує дерево.

«Дерево – це класичний матеріал, але натуральну деревину використовувати дорого і непрактично, а на керамогранітній плитці можна повторити малюнок та структуру будь-якого природнього матеріалу», – запевняє Олег Лисоконь.

img 0537Ще один хіт – лофт, або дизайн під цемент і бетон. Третій напрям – різнокольорова плитка, вироби з візерунками, панно (чотири або шість плиток, які складаються в один малюнок).

Популяризувати свою продукцію, а також спілкуватися з клієнтами в компанії планують через свій сайт. Крім того, що тут можна буде знайти відповіді на актуальні питання та ознайомитися з асортиментом виробника, споживачі ще й зможуть скористатися функцією продажу через інтернет.

Клієнтом компанії може бути дилер, мережа або будівельна компанія.

«Найчастіше покупець знаходить нас у мережі супермаркетів, де може придбати все, що йому потрібно. Досить популярними є салони або спеціалізовані точки продажу, магазини плитки, яких в Україні багато, особливо в регіонах. Дуже мала частина продукції потрапляє до споживача через ринки будівельних матеріалів, які є у великих містах. Рік тому ми відкрили нову нішу ринку – роботу з будівельними компаніями – і зараз активно її розвиваємо, постачаючи плитку середнього сегмента», – розповів Олег Лисоконь.

Плідно працювати ‒ гарно відпочивати

Якщо підприємство має свої корпоративні традиції, а тим більше, традиції, перевірені часом, то це означає, що колектив міцний, дружний і йому під силу вирішувати будь-які питання. Підбиття підсумків роботи на загальних зборах керівництво Керамічної групи «Голден Тайл» проводить двічі на рік ‒ піврічне і річне. Мета цих зборів ‒ це системність і відповідальність. Оцінюючи досягнення одне одного, співробітники приходять до розуміння спільної мети, мають можливість визначити напрям руху до поставлених цілей, розвиваючись та вдосконалюючись.

«Ми розрізнені як географічно, так і функціонально. Кожен працівник відповідає за свою частину роботи: хтось спеціалізується на видобутку сировини, хтось ‒ на виробництві, а хтось ‒ на продажах. А на таких зборах відбувається спілкування і розуміння загальної мети. І тоді продукція наповнюється позитивною енергією, людським теплом», ‒ зауважив голова наглядової ради ПАТ «Харківський плитковий завод», директор ТОВ «Керамічна група «Голден Тайл» Валентин Шеветовський.

За його словами, такі зібрання є справжнім подарунком для співробітників, які працюють за межами України. Вони мають можливість відвідати мальовничі місця нашої країни.

«Це найкраще просування нашої країни без політики. Та найголовніше ‒ так званий релакс для керівників підрозділів , які є творчими особистостями і черпають натхнення від природи, чудових краєвидів та гарного відпочинку», ‒ наголосив Валентин Валентинович.

Список Статей