Наши контакты: +38 044 361 92 79 | +38 067 912 89 29

Будівельний тиждень у Львові

225828220452 2eec120d90 o7-9 листопада 2018 року у Львові (готель «Таурус») у рамках Українського будівельного тижня відбулися три конференції: BudMix, «Строй-маркет День» та InterClay. UA. Організатором заходів виступила компанія FPR Events, яка спеціалізується на проведенні міжнародних конференцій будівельної тематики та інших бізнес-заходів.

 

 

 

Конференція «Український будівельний тиждень» – це щорічний захід для учасників будівельної галузі України, який охоплює одразу кілька найбільш ключових ринків. Тут обговорюються питання технологій виробництва, ринкові тренди, інновації та перспективи.

130950958037 24deed9f97 oТрадиційними учасниками УБТ є директори з розвитку та головні технологи підприємств, постачальники сировини й обладнання. Крім того, на конференції збираються дистриб’ютори, які у форматі круглого столу обговорюють тенденції ринку, обмінюються думками і побажаннями з виробниками. Заключною частиною Українського будівельного тижня традиційно є проведення спеціалізованих конференцій для виробників будівельних сумішей та учасників ринку керамічної галузі

BudMix

BudMix – це міжнародна спеціалізована щорічна конференція для виробників будівельних сумішей, постачальників сировини, хімії, обладнання та пакування, яка збирає понад 160 спеціалістів галузі. Тематика конференції сфокусована на технологічних рішеннях для рентабельного виробництва будівельних сумішей, організації ефективного маркетингу та збуту, загалом на тенденціях ринку будівельних сумішей України.

Серед ключових питань, що розглядалися в рамках заходу, були і тренди на ринку будівельних сумішей, і питання, що стосувалися змін у сегменті, прогнозів щодо попиту та пропозиції на ринку тощо. Також присутні мали можливість ознайомитися з новими технологіями та винаходами, які презентували технічні консультанти провідних компаній галузі.

1IMG 6103Дуже вдалим початком конференції став виступ Катерини Коліної, виконавчого директора InterBox Marketing на тему: «Український ринок сухих будівельних сумішей: стан, тренди, прогнози та експортні перспективи». Під час презентації Катерина Коліна ознайомила присутніх з основними показниками і світового ринку сухих будівельних сумішей (СБС), і вітчизняного. Зокрема, виробництво СБС у світі оцінюється на рівні 600 млн т. При цьому найбільша частка у виробництві та споживанні припадає на Китай. Стосовно якості, то лідером у всьому світі вважається Німеччина. Частка ж України у світовому виробництві становить лише 0,3%.

Серед основних трендів доповідач виокремила:

1. Новий будівельний бум у країнах, що розвиваються, та деяких розвинених, зростання попиту з боку Китаю та країн Південно-Східної Азії (Таїланд, В’єтнам, Індонезія та ін.).

2. Орієнтація споживача на більш дорогий якісний про дукт на фоні збільшення особистих капіталів споживачів та зростання економіки.

3 Механізація оздоблювальних робіт: дедалі менше використовується ручна праця та більше виробляється сумішей під машини для нанесення.

4. Збереження негативних тенденцій на ринку сухих будівельних сумішей на основі гіпсу.

132018746988 80d95cf860 oВарто зауважити, що частково тенденції світового ринку позначаються і на вітчизняному. Так, обсяги зростають (за 2017 рік ріст досяг 27,2%, у 2018-му прогнозоване збільшення ринку становитиме 5%), основний попит формується на сухі будівельні суміші сегмента «середній» та ін.

Продовжуючи тему показників ринку, представник «Кнауф Гіпс» більш детально зупинився на результатах 2018-го та прогнозах 2019 року в такому вузькому сегменті, як сухі будівельні суміші на гіпсовій основі. Доповідач зазначив, що серед основних помилок, яких припускаються під час роботи з гіпсовими сумішами, – неправильно підібрані продукти для ґрунтування. На жаль, сьогодні трапляються ще такі майстри, які не розуміють, що для роботи з будівельними сумішами на основі цементу та гіпсу потрібні зовсім різні основи. І це лише один із прикладів, які були наведені під час виступу.

Окрім аналітики, учасники конференції змогли ознайомитися з європейськими новинками на ринку сировини, прослухавши виступи технічних спеціалістів, представників відомих гравців на ринку Європи.

Будмаркет-день та InterClay.UA

144060472640 8bf949745c oНаступні два робочі дні виявилися не менш цікавими, аніж попередній. Б

удмаркет-день – захід, на якому основну увагу зосереджено на різноманітних питаннях стосовно маркетингу будівельних матеріалів. А саме: управління асортиментом як інструмент підвищення продажів, використання Facebook, Instagram, YouTube для популяризації матеріалу, ефективність рекламних кампаній будівельних матеріалів, значення бренду в сегменті будівельних матеріалів тощо.

Усі без винятку перелічені питання викликали неабияку зацікавленість присутніх. Зокрема, Юлія Березенська, експерт з інформаційних технологій ТОВ «Медіа Сервіс», поділилася досвідом підвищення ефективності складного виробництва будівельних матеріалів за рахунок наскрізної автоматизації процесів управління; Сергій Ліщук, представник Retail4You, розповів про основні правила роботи на роздрібних точках та можливості підвищення продажів на 200%; Евгеній Могилатов (компанія BPI) на прикладі реального кейса продемонстрував роль якісної аналітики як елемента оптимізації ланцюга постачання.

Конференція InterClay.UA – ефективний діловий майданчик для учасників ринку ке рамічної галузі, який об’єднує всіх виробників керамічних матеріалів України. У центрі уваги конференції – тенденції та перспективи розвитку українського ринку кераміки, нові тренди в дизайні, споживчі вподобання, а також технологічні інновації, удосконалення виробничих процесів та технологій.

IMG 6253Якщо відповідати на питання, кому це було цікаво, то, без сумніву, передусім виробникам будівельних сумішей, керамічної плитки, керамограніту, санфаянсу та інших будівельних матеріалів, а також постачальникам будівельної хімії, сировини, устаткування, обладнання, пакування, послуг з автоматизації виробництва, консалтингу, логістичним компаніям, юридичним компаніям та всім передовим компаніям будівельної галузі.

Окрім презентацій стосовно інноваційних технологій, присутні мали можливість ознайомитися з аналітичним оглядом стану та трендів ринку керамічної плитки й керамограніту України.

Під час конференції керівники і представники підприємств та асоціацій, представники галузей-споживачів дали оцінку ситуації на ринку і висловили низку пропозицій, які можуть позитивно вплинути на розвиток цього сегмента будівельної галузі у 2019 році.

Однак усі доповідачі зазначили, що ситуація, яку ми спостерігаємо нині в країні, має багато спірних моментів. З одного боку, відбувається спрощення ведення бізнесу, а з іншого – 145827212742 e9311d140d oзаходи держорганів мають узагальнюючий, а не конкретний комплекс пропозицій. У такому варіанті немає розуміння, які заходи буде реалізовувати уряд після деяких спрощень і в якому напрямі докладатимуться зусилля для вирішення важливих питань, що поліпшують умови розвитку і конкурентоспроможності галузі.

Підбиваючи підсумки, можна сказати, що три робочі дні, які ми провели у Львові на Українському будівельному тижні, дали можливість познайомитися з новими компаніями, а також узяти участь в обговоренні актуальних питань одразу кількох ключових ринків.

IMG 6288

145153043184 ec2ab253b8 o

Список Статей