Наши контакты: +38 044 361 92 79 | +38 067 912 89 29

Чи є сенс переосмислювати життя? Hisense стверджує, що є.

1Багато хто вже чув цю відому притчу: На будівництві працювали три людини. Вони виконували однакову роботу. Кожного з них запитали, що він тут робить.

– Я кладу цеглу, – сказав один.

– Я заробляю собі на життя, – відповів інший.

– Я будую храм, – сказав третій.

Колись у далекому 1969 році, заснувавши фабрику з виробництва радіоприладів, ми почали «класти цеглу», щоб «заробити собі на життя». Але з часом ми переосмислили свій підхід до того, що робимо, і почали «будувати храм». Так, зовні наша робота, здавалося, залишилася такою ж, як і робота інших, але її внутрішній зміст змінився. Відчуття та ефект від цього стали іншими. Особливо, якщо поглянути в перспективу. Зараз все, що ми створюємо, ми створюємо для вас. Компанія Hisense вірить, що все, що створюється нами, повинно робити ваше життя простіше, краще і цікавіше. Тому ми бачимо сенс нашої роботи в тому, щоб усі могли отримати доступ до найсучасніших японських (Hitachi, Lucent, Matsushita, Sanyo, Toshiba) та hisense hitachiамериканських (NEC, Qualcomm) технологій, які використовуються в нашій продукції, спроектованій і створеній справжніми професіоналами. Картинка майбутнього храму вселяє в наші серця радість і відчуття сенсу.

Переосмислення підходу до роботи дозволило нам вирости в одну із провідних корпорацій у Китаї з річним оборотом 17 млрд дол. США. На початку 2019 року Hisense зайняв шосту позицію в списку «BrandZ TOP 50 CHINESE GLOBAL» (ТОП-50 найбільш популярних китайських брендів у всьому світі»), складеному із залученням компанії Google. За впізнаваністю Hisense стоїть в одному ряду з Lenovo, Alibaba Group і Xiaomi.

Зараз ми не тільки лідер із виробництва телевізорів на китайському ринку вже 14-й рік поспіль, а й багаторазово отримали нагороду топ-10 брендів. Ми перші, хто виготовив у Китаї інверторний кондиціонер, і зараз входимо до трійки найбільших виробників у світі, випускаючи понад 11 млн кондиціонерів на рік. Компания створює холодильники, пральні машини, мобільні телефони, POS-термінали, лазерні телевізори та багато іншої електроніки. Ми не тільки самі проектуємо і будуємо багатоповерхові офісні центри та приватні апартаменти в Китаї, а й наповнюємо їх різноманітною електронікою. Наші датчики та електронні пристрої використовуються для побудови Розумних Міст і систем управління міським транспортом – «розумних рішень» для поліпшення добробуту населення, управління інфраструктурою та полегшення повсякденного життя городян.

21Частиною міжнародної стратегії Hisense завжди було активне співробітництво в галузі спортивного маркетингу з метою зростання впізнаваності бренду. Ми стали спонсором багатьох спортивних змагань і команд, наприклад Red Bull Racing у серії «Формула-1», серії NASCAR XFINITY, команди Joe Gibbs Racing і Australian Open.

Особливе місце в маркетинговій політиці Hisense було приділено футболу. У липні 2014 року ми стали офіційним партнером SCHALKE 04 – одного з найстаріших німецьких футбольних клубів, з 2016-го – офіційним партнером UEFA EURO 2016. Вперше за всю 56-річну історію спонсорство було запропоновано компанії з Китаю, потім було спонсорство FIFA 2018. А на спонсорство ювілейного UEFA EURO 2020 та пов’язаний із цим промоушн компанією буде витрачена сума близько 1 млрд дол. США.

31Hisense розширює свою присутність у всьому світі і зміцнює зв’язки з іншими промисловими гігантами. Співпраця компаній Hisense і Hitachi в галузі виробництва систем центрального кондиціонування триває вже понад 10 років. З 2007 року ми почали спільну роботу з японською компанією Toshiba в напрямі холодильного обладнання. Результатом стала поява технології, яка всім відома, як «Двоконтурна система повітряного охолодження побутових холодильників». Ця технологія вважається однією з кращих розробок у світі в зазначеній індустрії. У 2016 році Hisense придбала в компанії Sharp виробничу площу в Мексиці. Цей завод виробляє понад 4 млн телевізорів на рік. У 2017 році було куплено 95-процентну частку Toshiba Visual Solutions міжнародного підрозділу Toshiba, що займається виробництвом телевізорів і мультимедійних дисплеїв.

У 2018 році одним із наших придбань стала компанія Gorenje – відомий виробник побутової техніки родом зі Словенії, який входить до десятки найбільших виробників побутової техніки в Європі (1,65 млн одиниць великої побутової техніки щороку).

У 2018 році ми прийшли в Україну.

14 грудня 2018 року виставковий зал кліматичної техніки і тренінг-центр «Hisense Україна» відкрив свої двері для клієнтів у Києві. Новий об’єкт обладнаний сучасними офісними приміщеннями та виставковою площею, що демонструє переваги мультизональних систем Hisense VRF.

41Незважаючи на загальне падіння попиту на VRF-системи в Україні у 2016-2018 рр., у 2019 році нарешті намітилися позитивні тенденції. У сегменті комерційної нерухомості VRF-системи рано чи пізно замінять менш гнучкі напівпромислові системи і значно скоротять затребуваність систем чиллер-фанкойл. У світлі такого тренда прихід в Україну VRF-технологій Hisense Hitachi дуже своєчасний, адже саме китайська техніка із застосуванням японських технологій нині починає домінувати на ринку VRF у всьому світі.

Hisense – це вже не тільки бренд або група брендів, а компанія-виробник, яка володіє найпотужнішими виробничими площами, маючи 13 заводів у Китаї і власні комплекси в Єгипті, Мексиці, Угорщині, Південній Африці, Алжирі та Франції. Крім цього, у Hisense є 12 науково-дослідних центрів у різних країнах світу, в тому числі і в США. Бажання принести людству щось більше, ніж просто якісна продукція, об’єднало понад 75 тис. однодумців у всьому світі в одну команду Hisense, яка втілює технології майбутнього в нинішню реальність.

Hisense – Life Reimagined. Хайсенс – життя переосмислене.

Щиро Ваша, Команда Hisense

(В статті збережено стиль автора без правок редакції)