Група компаній «Голден Тайл» постійно розвивається, збільшуючи виробничі потужності, розширюючи асортимент продукції, завойовуючи нові ринки. Нині компанія експортує високоякісну керамічну плитку до 26 країн світу. Останні вагомі досягнення ‒ вихід на ринки Польщі, Німеччини, Франції та Великої Британії. Там доводиться конкурувати з «королями» виробництв: італійськими, іспанськими, турецькими виробниками. Аби українська продукція також отримала «королівський» статус і зайняла гідну торговельну нішу в Європі, необхідно максимально задіяти конкурентні переваги і ще не використані можливості, переконаний директор Golden Tile Distribution UK Володимир Шеветовський. В ексклюзивному інтерв'ю виданню Prof Build він розповів про особливості роботи на одному з найбільш конкурентних та розвинених ринків світу.
Детальніше...
Бізнес – як форма служіння суспільству, конкуренти ‒ це колеги та друзі, які змушені в однакових умовах працювати та долати безліч бюрократичних перешкод на шляху до розвитку, працівники – як партнери, а не предмет експлуатації, і, звичайно, справедлива мотивація. Такими постулатами керується один з найуспішніших українських бізнесменів – голова наглядової ради ПАТ «Харківський плитковий завод», директор ТОВ «Керамічна група «Голден Тайл» Валентин Шеветовський.
Детальніше...
В Україні ведення будівельного бізнесу ускладнюється низкою чинників, серед яких особливої уваги потребує недосконала правова база. Рахунок нормативно-правових актів, частина з яких безнадійно застаріла, іде на тисячі. Про зміни правил на будівельному ринку України редакція журналу Prof Build спільно з порталом нерухомості «МЕтри» спілкувалися з керівником сектору «Будівництво» Офісу ефективного регулювання Оленою Шуляк.
Детальніше...
Робити те, до чого мати хист і в чому мати досвід. Дорожити тим, що створили, й берегти своє чесне ім'я. Можливо, хтось і сумнівається у великих перспективах компанії з такими орієнтирами на сучасному бізнес-просторі, але реальні приклади переконують у протилежному. Як от Кострижівський комбінат будівельних матеріалів. Нині підприємство імпортує в Україну товари «Белгіпс» і «Білоруської цементної компанії», а також налагоджує власне виробництво гіпсокартону ,гірсової плити та сухих будівельних сумішей на гіпсовій основі. Щоб дізнатися про конкретні кроки й плани ККБМ, ми зустрілися з комерційним директором товариства Максимом Манойленком.
Детальніше...
З їхньої діяльності можна писати історію. Історію завзяття й цілеспрямованості, майстерності й самовдосконалення, бажання працювати для людей та рідного краю. Історію створення шедевра. Їм підкорюються класика і модерн, їм до снаги втілити будь-який задум. Вітальні, кухні, спальні, кабінети. Вікна, сходи, двері, барні стійки. За власними й ідеями замовника – приймають найсміливіші виклики. Для меблярів львівської фірми «Чумак» що складніше, то цікавіше. За 25 років роботи вони зуміли цілком підкорити собі дерево. Хоча, як зізнаються майстри, рухатися є куди – і в творчому, і в технологічному плані. А головне, є бажання, наснага й мотивація до руху.
Детальніше...
Білий цемент – унікальний продукт, затребуваний як в архітектурі, так і у виготовленні бетонних виробів та будівельних сумішей. На відміну від сірого, його неможливо фальсифікувати, що гарантує споживачеві високу якість, до того ж на його базі досягаються максимально насичені, яскраві кольори. Сьогодні обсяг українського ринку білого цементу – близько 30 тис. тонн на рік. 30% вітчизняних потреб забезпечує компанія AKGUN – імпортер білого портландцементу ТМ Adana Cimento в Україну. Про перспективи турецького продукту з «білою репутацією» як на нашому, так і світовому ринку загалом ми поговорили з керуючим партнером AKGUNGROUP Волканом Онгелом.
Детальніше...
70-річна історія і надсучасне обличчя. Постійний рух вперед і вміння озиратися на досвід попередників. Прагнення долати кордони, щоб працювати на благо своєї землі. Керамічна група «Голден Тайл», лідер вітчизняного ринку керамічної плитки, доводить: успіх можливий за будь-яких політичних та економічних умов. Просто кожен має робити свою справу й вірити, що сила в єднанні. «Коли мене запитують про конкурентів, я кажу, що їх немає, є тільки мої друзі», – запевняє голова наглядової ради ПАТ «Харківський плитковий завод», директор ТОВ «Керамічна група «Голден Тайл» Валентин Шеветовський. І ці слова – не прохідна патетика, у них віра в кожну людину зокрема та українське суспільство загалом. Про віру як одну з рушійних сил підприємництва, а ще ‒ складові успіху ми спілкувалися з Валентином Шеветовським під час екскурсії заводом.
Детальніше...
Сучасний термін «кераміка» походить від старогрецького слова «керамейя», що означає «мистецтво виготовлення виробів з глини». Бездоганно оволоділа цим мистецтвом компанія з одноіменною назвою «Керамейя», яка випускає клінкерну керамічну цеглу, клінкерну керамічну бруківку і поризовані керамічні блоки. За 10 років успішної діяльності компанія завоювала довіру не лише українського, а й вимогливого іноземного споживача високоякісною продукцією за доступною ціною. Генеральний директор ТОВ «Керамейя» Іван Телющенко розповів про конкуренцію на українському та закордонному ринках, окреслив основні проблеми, що стоять перед українськими виробниками, а також поділився досвідом у сфері енергозбереження та амбітними планами завоювання європейського споживача.
Детальніше...
Алексей Кулагин: «Правильно строить - это очень дорого. Но строить неправильно - это неуважение к народу и будущему своей страны». Серый… У каждого возникают свои ассоциации с этим словом, обозначающим цвет пепла, дыма, ас- фальта... И прочего, что чаще всего характеризуется с чем-то непримечательным и тусклым. У серого цве- та нет внутреннего стремления – он никогда не ста- нет первым. У него нет будущего, ему всегда чего-то не хватает…Так и в нашей отрасли присутствует серость, которая порождает грязь и беспредел в столь чистом строительном бизнесе. Про основные хитрые схемы в строительстве, которыми пользуются «серые» застройщики, про то, как уберечься и не стать «серым» заказчиком или «серым» покупателем, рас- сказывает управляющий собственник девелоперской компании «ОМОКС», застройщик жилых комплексов «Чайка» и «Сонцтаун» Алексей Кулагин.
Детальніше...
«Ми повинні випромінювати тепло, щоб людям було добре поряд із нами. Але вони мають відчувати, що джерелом цього тепла є наша єдність з Богом», ‒ сказав свого часу німецький фізик Ю́ліус Ро́берт фон Ма́єр, який одним із перших обґрунтував закон термодинаміки. Таке тепло і світло випромінює духовно зріла, працелюбна і відповідальна людина ‒ генеральний директор групи компаній Royal House Віталій Ганжа. На 20-й ювілейній церемонії «Людина року-2015» він отримав почесну нагороду у номінації «Підприємець року». Зізнається: ця перемога була би неможливою без підтримки батьків, власного колективу та, звичайно, віри в Бога.
Детальніше...