Бізнес – як форма служіння суспільству, конкуренти ‒ це колеги та друзі, які змушені в однакових умовах працювати та долати безліч бюрократичних перешкод на шляху до розвитку, працівники – як партнери, а не предмет експлуатації, і, звичайно, справедлива мотивація. Такими постулатами керується один з найуспішніших українських бізнесменів – голова наглядової ради ПАТ «Харківський плитковий завод», директор ТОВ «Керамічна група «Голден Тайл» Валентин Шеветовський.
Детальніше...
В Україні ведення будівельного бізнесу ускладнюється низкою чинників, серед яких особливої уваги потребує недосконала правова база. Рахунок нормативно-правових актів, частина з яких безнадійно застаріла, іде на тисячі. Про зміни правил на будівельному ринку України редакція журналу Prof Build спільно з порталом нерухомості «МЕтри» спілкувалися з керівником сектору «Будівництво» Офісу ефективного регулювання Оленою Шуляк.
Детальніше...
Робити те, до чого мати хист і в чому мати досвід. Дорожити тим, що створили, й берегти своє чесне ім'я. Можливо, хтось і сумнівається у великих перспективах компанії з такими орієнтирами на сучасному бізнес-просторі, але реальні приклади переконують у протилежному. Як от Кострижівський комбінат будівельних матеріалів. Нині підприємство імпортує в Україну товари «Белгіпс» і «Білоруської цементної компанії», а також налагоджує власне виробництво гіпсокартону ,гірсової плити та сухих будівельних сумішей на гіпсовій основі. Щоб дізнатися про конкретні кроки й плани ККБМ, ми зустрілися з комерційним директором товариства Максимом Манойленком.
Детальніше...
З їхньої діяльності можна писати історію. Історію завзяття й цілеспрямованості, майстерності й самовдосконалення, бажання працювати для людей та рідного краю. Історію створення шедевра. Їм підкорюються класика і модерн, їм до снаги втілити будь-який задум. Вітальні, кухні, спальні, кабінети. Вікна, сходи, двері, барні стійки. За власними й ідеями замовника – приймають найсміливіші виклики. Для меблярів львівської фірми «Чумак» що складніше, то цікавіше. За 25 років роботи вони зуміли цілком підкорити собі дерево. Хоча, як зізнаються майстри, рухатися є куди – і в творчому, і в технологічному плані. А головне, є бажання, наснага й мотивація до руху.
Детальніше...
Білий цемент – унікальний продукт, затребуваний як в архітектурі, так і у виготовленні бетонних виробів та будівельних сумішей. На відміну від сірого, його неможливо фальсифікувати, що гарантує споживачеві високу якість, до того ж на його базі досягаються максимально насичені, яскраві кольори. Сьогодні обсяг українського ринку білого цементу – близько 30 тис. тонн на рік. 30% вітчизняних потреб забезпечує компанія AKGUN – імпортер білого портландцементу ТМ Adana Cimento в Україну. Про перспективи турецького продукту з «білою репутацією» як на нашому, так і світовому ринку загалом ми поговорили з керуючим партнером AKGUNGROUP Волканом Онгелом.
Детальніше...