Наші контакти: +38 044 361 92 79 | +38 067 912 89 29

123Сьогодні перед київською міською владою стоїть завдання щодо визначення стратегії розвитку та правильної розбудови головного мегаполісу країни, а також встановлення балансу між інтересами громадян та представниками будівельного бізнесу. Про повноваження столичної містобудівної ради, будівельні скандали, оновлення містобудівної документації та майбутню розбудову інфраструктури Києва редакція журналу Prof Build спільно з порталом нерухомості «МЕтри» спілкувалися з директором Департаменту містобудування та архітектури Київської міської ради та головним архітектором Києва Олександром Свистуновим.

22222Світ постійно змінюється, як і наш світогляд. Сьогодні на перший план виходить осмислене ставлення до всього. Це стосується і будівництва. Величезні заміські палаци зі складною архітектурою поступилися компактним будинкам із простими лаконічними формами. До того ж зростають і вимоги до будівництва. Ми прагнемо якнайшвидше отримати результат за розумну ціну. Водночас будинок має бути комфортним, зручним, теплим, а найголовніше ‒ енергоефективним. Директор компанії «Домокомплект» Дмитро Ковганич за сім років побудував понад 300 таких будинків із SIP-панелей. Один із них розташований на території Міжнародного виставкового центру (МВЦ) і успішно виконує роль офісу компанії «Домокомплект». Там ми і спілкувалися з керівником однієї з найсучасніших і найкреативніших будівельних компаній України.

Юрій Карпенко

Karpenki1 2011Строительная отрасль Украины в 2017 году продемонстрировала заметный рост. Насколько устойчивым он окажется? Как стоит развивать компанию в нестабильных условиях отечественного строительного рынка? Об этом корреспонденты редакции журнала Prof Build и портала недвижимости «МЕтры» общались с директором группы компаний «Основа» Юрием Карпенко.

11111Інвестори компанії «Еліт-Пласт», виробника екструдованого пінополістирола в Україні, серйозно ризикували, зважившись запустити виробництво у пік світової економічної кризи 2008 року. Проте сильний менеджмент, сучасні технології, підвищення кваліфікації працівників і вдала локація потужностей дозволили компанії не лише зайняти вільну нішу, а й вийти в лідери в цьому сегменті будівельного ринку. На сьогоднішній день теплоізоляційну продукцію заводу, виготовлену за європейськими стандартами, знають не лише в Україні, а й у країнах Європи та Африки. Про складові успіху та плани розповів генеральний директор ТОВ «Еліт Пласт» Ділавер Юксель.

0img 0567Група компаній «Голден Тайл» постійно розвивається, збільшуючи виробничі потужності, розширюючи асортимент продукції, завойовуючи нові ринки. Нині компанія експортує високоякісну керамічну плитку до 26 країн світу. Останні вагомі досягнення ‒ вихід на ринки Польщі, Німеччини, Франції та Великої Британії. Там доводиться конкурувати з «королями» виробництв: італійськими, іспанськими, турецькими виробниками. Аби українська продукція також отримала «королівський» статус і зайняла гідну торговельну нішу в Європі, необхідно максимально задіяти конкурентні переваги і ще не використані можливості, переконаний директор Golden Tile Distribution UK Володимир Шеветовський. В ексклюзивному інтерв'ю виданню Prof Build він розповів про особливості роботи на одному з найбільш конкурентних та розвинених ринків світу.

img 3418Бізнес – як форма служіння суспільству, конкуренти ‒ це колеги та друзі, які змушені в однакових умовах працювати та долати безліч бюрократичних перешкод на шляху до розвитку, працівники – як партнери, а не предмет експлуатації, і, звичайно, справедлива мотивація. Такими постулатами керується один з найуспішніших українських бізнесменів – голова наглядової ради ПАТ «Харківський плитковий завод», директор ТОВ «Керамічна група «Голден Тайл» Валентин Шеветовський.

88822В Україні ведення будівельного бізнесу ускладнюється низкою чинників, серед яких особливої уваги потребує недосконала правова база. Рахунок нормативно-правових актів, частина з яких безнадійно застаріла, іде на тисячі. Про зміни правил на будівельному ринку України редакція журналу Prof Build спільно з порталом нерухомості «МЕтри» спілкувалися з керівником сектору «Будівництво» Офісу ефективного регулювання Оленою Шуляк.

manoyl Робити те, до чого мати хист і в чому мати досвід. Дорожити тим, що створили, й берегти своє чесне ім'я. Можливо, хтось і сумнівається у великих перспективах компанії з такими орієнтирами на сучасному бізнес-просторі, але реальні приклади переконують у протилежному. Як от Кострижівський комбінат будівельних матеріалів. Нині підприємство імпортує в Україну товари «Белгіпс» і «Білоруської цементної компанії», а також налагоджує власне виробництво гіпсокартону ,гірсової плити та сухих будівельних сумішей на гіпсовій основі. Щоб дізнатися про конкретні кроки й плани ККБМ, ми зустрілися з комерційним директором товариства Максимом Манойленком.

img 0801З їхньої діяльності можна писати історію. Історію завзяття й цілеспрямованості, майстерності й самовдосконалення, бажання працювати для людей та рідного краю. Історію створення шедевра. Їм підкорюються класика і модерн, їм до снаги втілити будь-який задум. Вітальні, кухні, спальні, кабінети. Вікна, сходи, двері, барні стійки. За власними й ідеями замовника – приймають найсміливіші виклики. Для меблярів львівської фірми «Чумак» що складніше, то цікавіше. За 25 років роботи вони зуміли цілком підкорити собі дерево. Хоча, як зізнаються майстри, рухатися є куди – і в творчому, і в технологічному плані. А головне, є бажання, наснага й мотивація до руху.

ТМ Adana Cimento:

img 321Білий цемент – унікальний продукт, затребуваний як в архітектурі, так і у виготовленні бетонних виробів та будівельних сумішей. На відміну від сірого, його неможливо фальсифікувати, що гарантує споживачеві високу якість, до того ж на його базі досягаються максимально насичені, яскраві кольори. Сьогодні обсяг українського ринку білого цементу – близько 30 тис. тонн на рік. 30% вітчизняних потреб забезпечує компанія AKGUN – імпортер білого портландцементу ТМ Adana Cimento в Україну. Про перспективи турецького продукту з «білою репутацією» як на нашому, так і світовому ринку загалом ми поговорили з керуючим партнером AKGUNGROUP Волканом Онгелом.

shevetovski70-річна історія і надсучасне обличчя. Постійний рух вперед і вміння озиратися на досвід попередників. Прагнення долати кордони, щоб працювати на благо своєї землі. Керамічна група «Голден Тайл», лідер вітчизняного ринку керамічної плитки, доводить: успіх можливий за будь-яких політичних та економічних умов. Просто кожен має робити свою справу й вірити, що сила в єднанні. «Коли мене запитують про конкурентів, я кажу, що їх немає, є тільки мої друзі», – запевняє голова наглядової ради ПАТ «Харківський плитковий завод», директор ТОВ «Керамічна група «Голден Тайл» Валентин Шеветовський. І ці слова – не прохідна патетика, у них віра в кожну людину зокрема та українське суспільство загалом. Про віру як одну з рушійних сил підприємництва, а ще ‒ складові успіху ми спілкувалися з Валентином Шеветовським під час екскурсії заводом.

img 4240Сучасний термін «кераміка» походить від старогрецького слова «керамейя», що означає «мистецтво виготовлення виробів з глини». Бездоганно оволоділа цим мистецтвом компанія з одноіменною назвою «Керамейя», яка випускає клінкерну керамічну цеглу, клінкерну керамічну бруківку і поризовані керамічні блоки. За 10 років успішної діяльності компанія завоювала довіру не лише українського, а й вимогливого іноземного споживача високоякісною продукцією за доступною ціною. Генеральний директор ТОВ «Керамейя» Іван Телющенко розповів про конкуренцію на українському та закордонному ринках, окреслив основні проблеми, що стоять перед українськими виробниками, а також поділився досвідом у сфері енергозбереження та амбітними планами завоювання європейського споживача.

kylaginАлексей Кулагин: «Правильно строить - это очень дорого. Но строить неправильно - это неуважение к народу и будущему своей страны». Серый… У каждого возникают свои ассоциации с этим словом, обозначающим цвет пепла, дыма, ас- фальта... И прочего, что чаще всего характеризуется с чем-то непримечательным и тусклым. У серого цве- та нет внутреннего стремления – он никогда не ста- нет первым. У него нет будущего, ему всегда чего-то не хватает…Так и в нашей отрасли присутствует серость, которая порождает грязь и беспредел в столь чистом строительном бизнесе. Про основные хитрые схемы в строительстве, которыми пользуются «серые» застройщики, про то, как уберечься и не стать «серым» заказчиком или «серым» покупателем, рас- сказывает управляющий собственник девелоперской компании «ОМОКС», застройщик жилых комплексов «Чайка» и «Сонцтаун» Алексей Кулагин.

«Ми повинні випромінювати тепло, щоб людям було добре поряд із нами. Але вони мають відчувати, що джерелом цього тепла є наша єдність з Богом», ‒ сказав свого часу німецький фізик Ю́ліус Ро́берт фон Ма́єр, який одним із перших обґрунтував закон термодинаміки. Таке тепло і світло випромінює духовно зріла, працелюбна і відповідальна людина ‒ генеральний директор групи компаній Royal House Віталій Ганжа. На 20-й ювілейній церемонії «Людина року-2015» він отримав почесну нагороду у  номінації  «Підприємець року». Зізнається: ця перемога була би неможливою без підтримки батьків, власного колективу та, звичайно, віри в Бога. 

Список Интервью