Наші контакти: +38 044 361 92 79 | +38 067 912 89 29

В найбільшій пустелі Китаю завершується будівництво ж / д моста

Міст проходить через ділянку пустелі, на якому дюни переміщуються на 20 метрів на рік, міст потрібен для того, щоб пісок проходив під ним, а поїзди і ж / д шляху менше піддавалися впливу піщаних бурь

Будівництво залізничного мосту Yimlakut, який споруджують у найбільшій китайській пустелі Такла-Макан, і однією з найбільших піщаних пустель в світі, буде завершено до кінця листопада 2020 року.

Міст Yimlakut - найдовший з п'яти мостів залізниці Хота-Руоцзян, побудованих через пустелю. Їх загальна протяжність становить 53,7 км, а довжина самої залізниці - 825 км.

Міст проходить через ділянку пустелі Такла-Макан, на якому піщані дюни переміщуються в середньому на 20 метрів на рік. Міст потрібен для того, щоб пісок проходив під ним, і потяги і залізничні колії менше піддавалися впливу піщаних бур.

Відзначається, що роботи з укладання шляху на залізниці Хотан-Жоцян почалися в травні 2020 року.

Джерело: cfts