Наші контакти: +38 044 361 92 79 | +38 067 912 89 29

Амбіції Укравтодору на 2021 рік

KubrakovОлександр Кубраков, Голова Укравтодору озвучив потреби дорожньої галузі для виконання амбітних планів на наступний рік. За умов належного фінансування наступного року буде відремонтовано 6 800 км та 150 мостів.

Дорожнє та мостове будівництво – дуже матеріаломістке, і саме витрати на матеріали мають левову долю витрат.

За підрахунками ДП ДерждорНДІ у 2021 році суміжні галузі мають забезпечити постачання:

▪️ 1,8 млн бітуму

▪️ 22,9 млн кубів щебеню

▪️ 2,1 млн тонн мінерального порошку

▪️ 18,2 млн кубів піску

▪️ 1,5 млн тонн цементу

▪️ 40,5 тис тонн арматурної сталі, труб та металевих профілів

▪️ 68,5 тис. кубометрів балок, плит та паль

▪️ 1 млн тонн шлаків.

Мегапроєктами року стане початок будівництва Кременчуцького мосту та старт робіт на обході Києва – це будівництва «з нуля», на які залучаємо вітчизняні витратні матеріали та професіоналів-дорожників.

Продовжується реформа контролю за якістю дорожніх робіт. Незалежний технагляд плануємо залучити на будівництві 2 500 км доріг. Найбільші об'єкти – Н-31 Дніпро – Решетилівка, зведення Кременчуцького моста, а також Київської обхідної дороги та шляху до Одеського порту.

Масштабування майданчиків зважування-в-русі: у кожній області має з'явитися 3 об'єкти, всього плануємо 60 майданчиків.

У планах збільшити вдвічі цифру кілометрів доріг, які оброблені ЛЕМС та поверхневою обробкою. При рекордній кількості цьогорічній – 464,1 км, у наступному році очікуємо 1000 км. Для порівняння – у 90-х роках поверхневою обробкою «консервували» 20 000 км шляхів щорічно.

Збільшення всіх показників означає, що інвестиції у дорожню галузь матимуть відчутний мультиплікативний ефект. Використання шлаків у будівництві доріг, ріст обсягів замовлень для металургів та створення робочих місць – все це в комплексі позитивно впливає на економіку у період коронакризи, яку переживає весь світ.

Діапазон економічного ефекту коливається у межах 1,8 і 5,9 грн прибутку на 1 грн інвестицій у дорожнє будівництво (дані «ДерждорНДІ»).

Джерело: ukravtodor