23 лютого, в Одесі, в Садах Перемоги відбудеться другий Business Forum з панельною дискусією на тему: «Архітектура житлової та комерційної нерухомості».
Спікерами в панельній дискусії виступатимуть:
– "Інтергал Буд" – комерційний директор Ганна Лаєвська;
– БК "Будова" – директор Микола Куцак;
– 7Parks – СЕО Олександр Малін;
– 2 Академіка – СЕО Олександр Сенькін;
– екс-заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів влади – Петро Рябоконь;
– Андрій Войтко – засновник та СЕО групи компанії AVG;
– Юліан Чаплинський – головний архітектор Львова (2015-2019), заступник міністра з розвитку громад та територій (2019-2020);
– Антон Черкашин – засновник архітектурного бюро büro A24D;
– Анатолій Ексарев – СЕО архітектурного бюро "Дакерт Студіо";
– Асоціація архітекторів Одеси – архітектор, голова Микола Чепельов.
Теми та питання дискусії:
1. З чого складається основна цінність товару девелопмента?
2. Чи відрізняється цінність цього товару від цінності товару нульових років?
3. Як цінність впливає на ціну/можливість підвищення ціни шляхом збільшення цінності на сьогодні;
4. Де "захована" основна цінність?
5. Заощадження на будівництві — чи є актуальною проблема перевитрат на будівельному майданчику?
6. Чи справді девелопер розуміє свій продукт та вплив цінності на ціноутворення?
7. Чи можна збільшити цінність українського продукту без підвищення ціни?
8. Конкуренція за ціною підриває ринок. Але чи вистачає купівельної спроможності ринку, щоб збільшувати цінність? Адже підвищення цінності нестиме додаткові витрати;
9. Дійсні шляхи комунікації девелопера та архітектора для повного мутуалізму та взаємної вигоди;
10. Бар'єри ринку, що гальмують збільшення цінності;
11. Позитивні чинники над ринком, сприяють поліпшенню продукту;
12. Продукт у регіонах та столиці; можливість створення більш якісного та менш дорогого продукту у містах сателітах; потенціал міст-сателітів;
13. Універсальний продукт та цінності. Які цінності змінюються в залежності від регіону?
14. Повальна оптимізація всього. Різниця між операційною ефективністю та стратегією продукту. Що можна і потрібно оптимізувати у продукті (які витрати), а що не варто. (Витрати на проект).
• Що слід оптимізувати – будівництво чи проектування?
15. Феномен білого слона - противага ефекту Більбао?
16. Що архітектори можуть запропонувати девелоперам збільшення цінності об'єкта?
Вечір відвідають провідні девелопери, архітектори, урбаністи, ріелтори та інвестори Одеси.
Організатор: медіа група «Будинок та інтер'єр».
Реєстрація:
https://forms.gle/NYwhDnR5iEB3aUeQA