Вже ціле десятиліття будівельний ринок України та ближнього зарубіжжя користується утеплювачем нового покоління – екструдованим пінополістиролом ТМ PENOBOARD. Пінополістирол ТМ PENOBOARD вже 10 років виробляється заводом ТОВ «Еліт Пласт» у місті Херсоні на італійському та німецькому високотехнологічному обладнанні. Всі етапи виготовлення відповідають високим європейським стандартам якості та не забруднюють навколишнє середовище. А кінцевий продукт – екструдований пінополістирол має всі міжнародні сертифікати відповідності.
За 10 років з просто будівельного матеріалу PENOBOARD виріс до бренду, який стає синонімом терміну екструдований пінополістирол та асоціюється з енергоефективними технологіями у будівничій сфері. Цьому сприяє низка фактів:
● Об’єми виробництва ТМ PENOBOARD складають близько 160 000 м3 на рік. Такі потужності дають можливість утеплити біля 3 000 000 м2 приміщень, що відповідає 25 тисячам середньостатистичних домівок на рік, і відповідно 250 тисяч за десять років.
● Площі, утеплені продукцією ТМ PENOBOARD, за середніми підрахунками дають змогу економити на опаленні приблизно 130 000 000 гривень на рік у масштабах України. Відповідно за роки роботи торгової марки на вітчизняному будівельному ринку цю суму множимо на 10.
● Завдяки високій якості та сумлінному відношенню до партнерів, ТМ PENOBOARD присутня у кожній області України.
● Зарекомендувавши себе на вітчизняному ринку, ТМ PENOBOARD підкорює європейський. Станом на 2019 рік продукція експортується у Молдову, Польщу, Румунію, Грузію, Вірменію та Південну Африку.
● ТМ PENOBOARD представлена в будівельному сегменті В2В – екструдований пінополістирол використовують при виготовленні сендвіч-панелей як в Україні, так і за кордоном.
● На базі заводу створений навчальний центр АКАДЕМІЯ PENOBOARD. Одним з недавніх заходів був з’їзд-семінар представників мережі будівельних магазинів «Епіцентр» та «Нова лінія».
● У великих будівельних виставкових центрах України представлені інформаційно-демонстраційні майданчики продукції.
● Кожного року традиційний з’їзд дилерів TM PENOBOARD приймає учасників, щоб ознайомити їх з новинками, обмінятися думками та обговорити подальшу спільну діяльність та співробітництво.
● Постійний контроль якості продукція проходить у сертифікованій лабораторії –PENOLAB, та підтверджується сертифікатами якості.
Для популяризації енергоефективних принципів у будівництві під брендом PENOBOARD проходить просвітницька діяльність: видавництво журналу, навчальних відео, агітаційних акцій. При цьому, велику увагу приділено освітній програмі для «маленьких споживачів. Адже діти – будівельники майбутнього. Саме для них розроблено цікавий мультяшний персонаж PENO, який розповідає, чому треба економити енергоресурси. Також під егідою ТМ PENOBOARD проводиться конкурс дитячого малюнка – «Енергоефективність очима дітей».
Найкращий показник десятилітньої довіри забудовників до бренду – це велика кількість масштабних об’єктів, утеплених екструдованим пінополістиролом PENOBOARD: львівський аеропорт, багатоповерхові житлові комплекси Києва, Одеси, Львову.