Які головні сучасні критерії успішного продажу квартир? Як працювати з відмовами клієнтів і чому найпроблемніші стають найбажанішими покупцями? Про напрацьовані кейси, факапи, а також пошуки відповідей на них розповідали спеціалісти найуспішніших ЖК Києва та області на презентації «Результати IV аудиту відділів продажу 100 ЖК Києва та області» 12 червня в Pochayna Event Hall.
Р озвиток новітніх технологій формує вибагливі смаки у споживача. Українці воліють не просто купувати помешкання, а мати класні умови для проживання.
Одні з основних критеріїв комфортного помешкання Київщини – зручні місцерозташування житлового комплексу, який пропонує квартиру, та транспортна розв’язка, наявність зон відпочинку на території як для дітей, так і для дорослих.
Топ-рейтинг кращих продавців нерухомості Київщини
«Український клуб нерухомості» й компанія Quadrate 28 Sales протестували 100 житлових комплексів Києва та області і склали рейтинг кращих центрів продажів ЖК. Обирали у трьох сегментах: економ, комфорт, бізнес.
За підсумками аудиту роботи продажів нерухомості Київщини було складено рейтинг відділів продажу.
Так, у класі економ:
• 1 місце не посів жоден відділ продажу;
• 2 місце ‒ ЖК «Медовий»;
• 3 місце ‒ ЖК «Дніпровська Мрія».
У класі комфорт найкращими стали:
• 1 місце ‒ ЖК «Новий Автограф»;
• 2 місце ‒ ЖК «Республіка»;
• 3 місце ‒ ЖК «Комфорт Таун».
У класі бізнес-житла кращими визначено:
• 1 місце ‒ ЖК «Камертон»;
• 2 місце ‒ ЖК Manhattan City;
• 3 місце — ЖК Chicago Central House.
Серед новобудов передмістя Києва рейтинг відділів продажу такий:
• 1 місце ‒ ЖК CityPark;
• 2 місце ‒ ЖК «Олімп»;
• 3 місце ‒ ЖК «Лісовий квартал».
Аналітики у своєму дослідженні визначили найкращого менеджера з продажу – це Юлія Музичук (ЖК «Новий автограф»); найнаполегливішим став відділ продажу ЖК City Park; найкращу мотивацію до купівлі виявлено у ЖК «Нова Англія»; найкраще опрацювання заперечень ‒ у ЖК «Медовий», а найкращий сервіс – у ЖК San Fransisco Creative House.
На презентації експертна група відзначила переможців нагородами.
Лайфхаки від топових продажників нерухомості
Як стверджують спеціалісти з продажу нерухомості, на сьогодні продаж житла – це водночас мистецтво, креатив, пошук нестандартних рішень і тривалий період грамотної комунікації з клієнтом. А ще, безперечно, аналіз виконаної роботи та вміння формувати привабливі пропозиції під час взаємодії.
«Ненав’язливо нагадувати клієнту про компанію, грамотно і з любов’ю. Це, власне, – головні компоненти передумов ефективної роботи відділу продажу ЖК», – підсумовує ефективний практик з продажів нерухомості Сергій Волошковець, директор з розвитку будівельної фірми «Синергія». Його компанія увійшла до лідерів рейтингу роботи продажів за перше півріччя у Київській області.
Щоб не перевантажувати менеджерів з продажу, вони відкрили відділ сервісу. Така ексклюзивна пропозиція наразі формує тренд успішності продажу нерухомості.
Сергій Локоть, заступник начальника відділу маркетингу Департаменту продажу та маркетингу ПрАТ "ХК "Київміськбуд", переконаний, що важливо чути та прислухатися до потреб покупця, допомагати зрозуміти їх бажання.
Також житлові комплекси мають формувати концепцію розвиненої інфраструктури (будівництво дитячих садочків, майданчиків, зручної транспортної розв’язки, автошляхів).
Основні недоліки роботи відділів продажу ЖК
Менеджери з продажу через незнання, нерозуміння чи відсутність досвіду інколи знецінюють не лише роботу будівельників, а й усі витрати на просування проекту.
Саме тому Сергій Волошковець, директор з розвитку будівельної фірми «Синергія», вважає обов’язковим проведення регулярного аудиту працівників. У роботі продажників клієнт завжди правий. Відштовхуючись саме від такої установки, компанії формують пакет своїх послуг. Call-центр виконує суперважливу роль щодо підтримки інтересу і роз’яснення пропозицій клієнту.
«Коли ми формували шкалу рейтингу продаж Київщини, то звертали особливу увагу на якість первинного контакту, рівень проведених зустрічей та якість презентацій, які пропонують своїм клієнтам експерти з продажу нерухомості ЖК», – зазначила одна з організаторок рейтингу кращих продажів Київщини Ольга Соловей, керуючий партнер «Українського клубу нерухомості».
Як стверджують аналітики, основні факапи роботи відділів продажу за результатами безпосередньої зустрічі з клієнтом – це відсутність виявлення платоспроможності клієнта, його мотивації та невміння менеджерів працювати із запереченнями.
«Професійна робота менеджерів із продажу – важлива складова іміджу компанії-забудовника. Покупець житла дуже ретельно вивчає не лише цінові пропозиції, а й наявність додаткових переваг того чи іншого ЖК, він стежить і за репутацією, як компаній, так і окремих менеджерів», – зазначає Вікторія Задорожна, керуючий партнер Quadrate 28 Sales.
І насамкінець: щоб працювати успішно в довгостроковій перспективі, забудовникам варто навчитися «берегти» своїх клієнтів. Адже кожен дзвінок чи візит із клієнтом може стати шансом на досягнення головної мети – продажу квартири. Варто навчитись талановито використовувати цей шанс.